info@nestoriohotel.gr - www.nestoriohotel.gr - fb: Nestorion Hotel - tel. +30 210 94 25 010
ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αγαπητοί πελάτες καλωσορίσατε στο ξενοδοχείο μας. Θα ήταν ιδιαίτερα
σημαντικό για εμάς να έχουμε τα πλήρη στοιχεία σας και τις παρατηρήσεις - προτάσεις σας όσο το δυνατόν το συντομότερο
προκειμένου να αναπτύξουμε καλή επικοινωνία μαζί σας καθώς και να λάβουμε άμεσα
γνώση των εντυπώσεών σας για να επιλύσουμε τυχών ατέλειές μας. Σας ευχαριστούμε
εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοήθειά σας. Το έντυπο αυτό είναι
εμπιστευτικό, χρησιμοποιείται μόνο από την Διεύθυνση του ξενοδοχείου και είναι
σύμφωνο με το ν.2492/97 της Ελλάδος. Ευχαριστούμε πολύ Η Διεύθυνση.
Μάθατε για μας από: φίλο ¨ Internet ¨ Εταιρεία ¨ περαστικός ¨ ΡΕΑ ¨ Ωνάσειο ¨ άλλο ¨
Αριθμός είδος
Δωματίου |
|
Ημερομηνία Άφιξης |
|
Ημερομηνία
Αναχώρησης |
|
Προσωπικό e-mail,
url fb |
|
Εταιρείας e-mail, url, fb |
|
Τηλέφωνο σταθερό,
Κινητό |
|
Επώνυμο και Όνομα |
|
Διεύθυνση, Πόλις,
Χώρα |
|
Ημερομηνία
Γεννήσεως |
|
Αριθμός
Διαβατηρίου |
|
Συμφωνηθείσα τιμή
διανυκτέρευσης |
|
Συμφωνηθείσα τιμή
διημέρευσης (από 12.00-18.00 /-50%) |
|
Ώρα Άφιξης
(12.00) |
|
'Ώρα Αναχώρησης
(Παράδοση δωματίου 12.00) |
|
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ
ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ/(*)
(Βάλτε σε κύκλο ένα αριθμό της κλίμακας 1-10)
Ξενοδοχειακές
Υπηρεσίες, Προϊόντα/
(σε σχέση με τιμή)/
Α. Εξοπλισμός ξενοδοχείου, Δωμάτιου
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Β. Άνεση, τοποθεσία ξενοδοχείου
1 2
3 4 5
6 7 8
9 10
Γ. Εσωτερικοί και εξωτερικοί Χώροι, Υποδοχή, Αίθουσα Πρωινού, Καφετερίας
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Δ. Ποιότητα και ποικιλία προϊόντων πρωινού
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Ανθρώπινος
παράγων (**)
Α. Ποιότητα καθαριότητας δωματίου, χώρων ξενοδοχείου
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Β. Χαμόγελο υποδοχής, διαμονής, αποχαιρετισμού
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Γ. Ταχύτητα εξυπηρέτησης προσωπικού τμημάτων Υποδοχής και Εστιατορίου
1 2 3
4 5 6
7 8 9
10
Δ. Επαγγελματισμός
προσωπικού (εμφάνιση, επικοινωνία, δεξιότητα, αποτελεσματικότητα)
1 2 3
4 5 6 7
8 9 10
Σημ. :
·
Μέχρι και σήμερα η βαθμολογία του Nestorion στο booking.com
είναι 7,9 από 30 σχόλια και του
ξενοδοχείου 8,5 από 50 σχόλια από 1-1-2013
·
To ξενοδοχείο παρέχει αναβαθμισμένες
υπηρεσίες
·
(*) Αξιολογήστε μας και στο booking.com
·
(**) Με την επιφύλαξη ότι οι αριθμοί δεν είναι ικανοί να εκφράσουν
απόλυτα τον ανθρώπινο παράγοντα
Ευχαριστούμε πολύ, θέλουμε να
νιώθετε κοντά μας σαν στο σπίτι σας...
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου