Δεν θέλει και πολύ να αποφασίσει κάποιος να επισκεφθεί την Αθήνα. Λόγοι υπάρχουν πολλοί. Μνημεία, εκδηλώσεις, διασκεδάσεις, εκθέσεις κλπ. Ο 'Ελληνας εσωτερικός Τουρίστας (Ε.εσ.Τ) ο οποίος ζει σε μία επαρχιακή πόλη ή νησί και δεν έχει γνωρίσει σε βάθος την Αθήνα λαχταρά ένα τέτοιο ταξίδι.. Η ψυχολογία του "Αθηναίου" πάλι, είναι να βγει προς τα έξω, να ξεσκάσει και να βρεθεί κοντά στη φύση. Υπάρχουν σοβαροί γιαυτό λόγοι. Η ψυχολογία του κατοίκου της υπαίθρου ή της επαρχιακής πόλης είναι να επισκεφθεί την Αθήνα. Τα μεν έξω από την Αθήνα καταλύματα έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες του Αθηναίου, τα καταλύματα όμως των Αθηνών πολύ απέχουν - θεωρεί ο γράφων - από τις πραγματικές ανάγκες του Ε.εσ.Τ και την υποδομή στερεί. Ίσως γιατί οι προκλήσεις ή οι λύσεις των Αθηνών είναι πολλαπλές και πολυποίκιλες και ο μέσα χρόνος στο ξενοδοχείο ελάχιστος - άρα και οι υποδομές μόνο οι απαραίτητες.
Γιατί τα λέμε αυτά. Γιατί θεωρούμε ότι η υποδοχή, η φιλοξενία και οι προτάσεις των αστικών ξενοδοχείων κυρίως των Αθηνών πρέπει να ενισχυθούν, να αλλάξουν ή και να βελτιωθούν αν χρειάζεται, λαμβάνοντας υπ' όψιν τους τις τρέχουσες ανάγκες, την ψυχολογία και την φιλοσοφία τού φίλου Ε.εσ.Τ. Γνώμη εκφράζουμε δεν είμαστε απόλυτοι.
Βλέπουμε πάντως πολλοί Ε.εσ.Τ κινούνται προς την Αθήνα με μία χαρά, έλξη και ενθουσιασμό τρομερό και να ρουφούν λαίμαργα τον Μύθο, την Ιστορία και την Τέχνη (Μ.ισ.Τ) που συνυπάρχουν στην Αθήνα. Τα κύματα των ξένων περιηγητών, επίσημων ή ανεπίσημων, επιστημόνων ή απλών πολιτών σε διάφορες φάσεις της ιστορίας το μαρτυρούν.
Πολλών δειγματισμών και σχολίων γίναμε μάρτυρες τα τελευταία χρόνια. 'Ενα σχόλιο θα αναφέρω που άκουσα προχτές από το στόμα ενός Ε.εσ.Τ από το Βόλο ο οποίος έχει έλθει με την οικογένειά του και άλλες τέσσερις να δουν την Αθήνα. "Η Αθήνα μας άρεσε τόσο πολύ, που μας πρόσθεσε 10 χρόνια ζωής". Το πιστεύουμε και δηλώνουμε όχι αρμόδιοι ούτε οι πιο κατάλληλη να το προωθήσουμε. Αλλά πιστεύουμε ότι πολλοί από την Αθηναϊκή Οικογένεια του ευρύτερου τουριστικού χώρου θα μπορούσαν να βάλουν από ένα λιθαράκι. Πως;
1. Με την προώθηση κατάλληλων μικτών προγραμμάτων παρόχων υπηρεσιών (ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων) για Ε.εσ.Τ.
2. Με την ενίσχυση των υποδομών των ξενοδοχείων.
3. Με την πίεση προς στην Τοπική Δημοτική Πολιτεία για την βελτίωση των υποδομών υποδοχής, φιλοξενίας, πολιτισμού και ειδικών εκδηλώσεων της Πρωτευούσης.
4. Με την προώθηση back to back ομάδων οργανωμένων ή αυτο-οργανωμένων για την επίτευξη καλών τιμών διαμονής.
5. Με κατάλληλη και ολόπλευρη ανάπτυξη του Μ.ισ.Τ. από όλους τους δημόσιους, κοινωνικούς, ιδιωτικούς φορείς socail media κλπ.
Η ανάπτυξη αυτών των σκέψεων θα ακολουθήσει σε άλλο άρθρο από τον υπογράφοντα Christos Spyridonos Roumeliotis στα social media, παράλληλα με τις όποιες πρωτοβουλίες που μπορεί πάνω ή και εκτός ανωτέρω άξονα προτάσεων ο κάθε ένας μπορεί να αναπτύξει.
4. Με την προώθηση back to back ομάδων οργανωμένων ή αυτο-οργανωμένων για την επίτευξη καλών τιμών διαμονής.
5. Με κατάλληλη και ολόπλευρη ανάπτυξη του Μ.ισ.Τ. από όλους τους δημόσιους, κοινωνικούς, ιδιωτικούς φορείς socail media κλπ.
Η ανάπτυξη αυτών των σκέψεων θα ακολουθήσει σε άλλο άρθρο από τον υπογράφοντα Christos Spyridonos Roumeliotis στα social media, παράλληλα με τις όποιες πρωτοβουλίες που μπορεί πάνω ή και εκτός ανωτέρω άξονα προτάσεων ο κάθε ένας μπορεί να αναπτύξει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου