Το ξενοδοχείο επενδύει στο τομέα αυτό. Εφ όσον οι όροι
έχουν διευκρινιστεί και η συμφωνία έχει κλίσει, τα δύο μέρη είναι δυνατόν να
αναπτύξουν αμφίδρομες ανθρώπινες σχέσεις, που τόσο η φυσιογνωμία του
ξενοδοχείου (family run, business, leisure κλπ) όσο και η ξενοδοχειακή νομοθεσία - αξιοπρεπείς θεσμοί υποστηρίζουν.
Οι ανθρώπινες σχέσεις για την Ξενοδοχειακή Μονάδα είναι είναι σαν το κρασί που "ευφραίνει καρδία", που δημιουργεί ατμόσφαιρα, ενώνει διαφορετικούς ανθρώπους, που φέρνει πιό κοντά τον ξενοδόχο και τον πελάτη μέσα από μία σύντομη ή διαχρονική ανταλλαγή ευγενών συναισθημάτων, εμπειριών ζωής, χαράς ή καημών.
Η ομάδα του ξενοδοχείου με χαρά θα σας υποδεχθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Το ξενοδοχείο επιδιώκει εφ' όσον και οι επισκέπτες επιθυμούν/συμφωνούν να διατηρεί ή αναπτύσσει τις σχέσεις αυτές, προκειμένου οι τελευταίοι να (απο)λαμβάνουν την μέγιστη αναγνώριση, ανταπόκριση και ωφελήματα (εκπτώσεις, προσφορές, early bookings, special welcome receptions, welcome transfers).
Οι ανθρώπινες σχέσεις για την Ξενοδοχειακή Μονάδα είναι είναι σαν το κρασί που "ευφραίνει καρδία", που δημιουργεί ατμόσφαιρα, ενώνει διαφορετικούς ανθρώπους, που φέρνει πιό κοντά τον ξενοδόχο και τον πελάτη μέσα από μία σύντομη ή διαχρονική ανταλλαγή ευγενών συναισθημάτων, εμπειριών ζωής, χαράς ή καημών.
Η ομάδα του ξενοδοχείου με χαρά θα σας υποδεχθεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Το ξενοδοχείο επιδιώκει εφ' όσον και οι επισκέπτες επιθυμούν/συμφωνούν να διατηρεί ή αναπτύσσει τις σχέσεις αυτές, προκειμένου οι τελευταίοι να (απο)λαμβάνουν την μέγιστη αναγνώριση, ανταπόκριση και ωφελήματα (εκπτώσεις, προσφορές, early bookings, special welcome receptions, welcome transfers).
Στα πλαίσια της καλής λειτουργίας του ξενοδοχείου και της επίτευξης του ανωτέρου σκοπού το ξενοδοχείο συνεχώς αναπτύσσει διαδικτυακές / εκπαιδευτικές τακτικές (βλέπε εδώ .... και εδώ), στο προσωπικό και αξιοποιεί τα μέγιστα πολλά ηλεκτρονικά εργαλεία, ιστότοπους, social media, χωρίς να διατείνεται ό,τι είναι τέλειο ή δεν χρήζει περαιτέρω βελτίωσης. Δέχεται δε κάθε καλοπροέραιτο κριτική σε γραπτό (σε ειδική φόρμα) λόγο ή και διαδικτυακό χώρο.
Η Ομάδα του NESTORION: Ευστράτιος, Μαρίνα, Ελένη, Ανδρέας, Γιάννης.
The hotel invests in this field.
As long as the conditions have
been clarified and the deal has been closed down, the two parties can develop
interactive human relations, so that the character of the hotel (family run,
business, leisure etc.) and the hotel rules - decent support institutions.
Human
relations for Hotel Unit is is like wine "gladdens the heart", which
creates atmosphere, unites different people, bringing closer the hotelier and
the client through a brief or lasting exchange noble emotions, life
experiences, joy or Sorrows.
The
hotel team will be happy to welcome you and we will contact you.
The
hotel seeks long as and guests want / agree to maintain and develop these
relations in order for the latter to (from) receive the highest recognition,
response and benefits (discounts, promotions, early bookings, special welcome
receptions, welcome transfers) .
Within
the hotel's good operation and the achievement of the above purpose the hotel
is continually developing online / educational tactics (see here .... and
here), staff and utilizes the most numerous electronic tools, websites, social
media, without claims everything is perfect or not needs further improvement.
Receives particular any kaloproeraito criticism in written (in a special form)
word or web site.
The
NESTORION Group: Efstratios, Marina, Helena, Andrew, John.