Με ένα multi ακροατήριο στελεχών της επικοινωνίας, της τεχνολογίας, της διαχείρισης και άλλων άγνωστων για μας ειδικοτήτων από ξενοδοχεία και επιχειρήσεις αιχμής της νέας τεχνολογίας διεξήχθη το συνέδριο της Hotel Tech 9/2/2017 στο Caravel Hotel με απόλυτη επιτυχία. Επαγγελματίες του τουρισμού και των νεών τεχνολογιών από όλη την Ελλάδα προσέτρεξαν να ακούσουν για το καινούργιο που οι ειδικοί άνθρωποι, επιστήμονες του είδους κρυπτογράφησαν ανθρώπινες συμπεριφορές και ανάγκες με πολύ πρακτικό, ψηφιακό, εργαλειακό τρόπο σε προγράμματα, μηχανές, soft & hard ware και παρέδωσαν (παραδίδουν) προς χρήση στους ενδιαφερομένους για να χειριστούν και αποδώσουν ποιοτικό έργο προς όφελος των εξυπηρετουμένων αλλά και των επιχειρηματιών.
Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες καθώς και κάποια σημεία από τις ομιλίες που κατορθώσαμε να κρατήσουμε. Σίγουρα το περιεχόμενο του συνεδρίου θα εμφανισθεί στο διαδίκτυο.
Ο επικεφαλής της προσπάθειας Κύριος Κώστας Νόστος άνοιξε το συνέδριο.
Σήμερα στην ελληνική επικράτεια είναι καταγεγραμμένα 9.800 ξενοδοχεία και 800.000 ξενοδοχοϋπάλληλοι από την μία πλευρά και από την άλλη 6.000 επιχειρήσεις νέες τεχνολογίας με 300.000 απασχολούμενους. Άρα οι 2 αυτοί κλάδοι αποδείχνονται πυλώνες της εθνικής οικονομίας και το μείγμα τεχνολογία και τουρισμός εκρηκτικά πολλαπλασιαστικό.
Κάτι λοιπόν που έλειπε από την ενημέρωση των ανθρώπων των ξενοδοχείων αυτή η παρουσίαση έρχεται να καλύψει, προκειμένου οι επαγγελματίες και με τη βοήθεια της τεχνολογίας να προσαρμοστούν στις ανάγκες της πελατείας και να προσπαθήσουν να τις καλύψουν.
Η συμβολή από την πλευρά του ενημερωτικού site tornos news στην εκδήλωση αυτή ήταν αναγκαία και μεγίστη. Στο χαιρετισμό του ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Γιαννακάκης τόνισε τη σημασία των μέσων επικοινωνίας και της συμβολής τους στην ξενάγηση, τις αγορές, τις συγκοινωνίες κλπ. Η τεχνολογία πλέον βρίσκεται μέσα στα ξενοδοχεία και προ΄θέτει μεγάλη υπεραξία. Ξενοδοχείο και τουρισμός σήμερα σημαίνει άνθρωπος που θέλει να περάσει καλά και την χαρά αυτή θέλει να την μεταδώσει και στους δικούς του που σημαίνει επιτυχία δικιά μας.
Η Ελλάδα διαθέτει περιβάλλον, ομορφιές, πολιτισμό, γαστρονομία, παράδοση, χορούς, μουσική, γλέντια, διασκέδαση, φιλοξενία, στόχος λοιπόν είναι αυτά να διατηρηθούν ζωντανά και μεταδόσιμα και αυτό θα είναι το τελικό κέρδος και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδος.. μην ψάχνουμε για άλλα. Η όσμωση και η από κοινού δράση των 2 κλάδων θα δώσει τρομερά αποτελέσματα.
Στο χαιρετισμό του ο κύριος Τζιάλλας εκπρόσωπος του Υπουργείου Τουρισμού τόνισε ότι το Υπουργείο πλέον λειτουργεί ως ιδιωτικός τομέας και έχει να παρουσιάσει επιτεύγματα και καινοτομίες. Το 2017 αναμένεται να παρουσιάσει νέο ρεκόρ αφίξεων, αναμένονται νέες επενδύσεις και επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν. Το υπουργείο στις δράσεις έχει προτεραιότητα να βαθύνει την συνεργασία τους με την περιφέρεια, να δυναμώσει την διεθνή ταυτότητα της Ελλάδος, να διαμορφώσει ένα πιό φιλικό επιχειρηματικό πλαίσιο, να συνεργαστεί με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, να προβάλει και προωθήσει συστηματικότερα την Ελλάδα, να προσφέρει ποιοτικές ψηφιακές υπηρεσίες,, δράσεις, πρότυπες εφαρμογές, να σταθεροποιήσει την αγορά του τουρισμού με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών για την ανάπτυξη και τη χάραξη καλλιτέρων προοπτικών για την Ελλάδα.
Υπήρξε μήνυμα από τον κύριο Τσακίρη της Ένωσης ξενοδόχων Αθηνών και τον Παναγιώτη Οπλοποιό παρέμβαση με θέμα τους 4 άξονες Ψηφιακού Σχεδιασμού 2017-2020. Σημαντικά στατιστικά στοιχεία ψηφιακών αναζητήσεων ανέφερε ο εισηγητής όπως ότι στην ΕΕ παρατηρείται ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού 76% να αναζητά διαδικτυακές λύσεις, το 51% εξ αυτών να είναι για travel το 45% (εκ των 51(?) για Ελλάδα 44% για Ισπανία, 31% Ιταλία, Βρετανία, Γερμανία, Αμερική, ένα 38% εξ αυτών να μετακινείται με αερομεταφορές ένα 30% να αναζητεί διαμονή διαδικτυακά και ούτως κάθε εξής. Αυτά δε όλα σημαίνουν:
1. Διαδικτυακές δράσεις προβολείς και προώθησης του τουριστικού προϊόντος, αναδιάρθρωση των websites, καλλίτερη προσέγγιση, καλλίτερη προβολή και επανασχεδιασμό του ψηφιακού περιεχομένου.
2. Ψηφιακή εκπαίδευση για τον τουρισμό, ανταλλαγή εμπειριών, μείωση του κόστους εκπαίδευσης , ηλεκτρονική πύλη τουριστικής εκπαίδευσης, ψηφιακή βιβλιοθήκη.
3. Ψηφιακό Δίκτυο Τουρισμού με δεδομένα για τον Τουρισμό. Θα πρόκειται για ένα υπέρ δίκτυο για τον τουρισμό που θα μπορεί να δώσει άμεση πληροφόρηση και οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να λάβουν ευκολότερα αποφάσεις και να ορίσουν νέους στόχους.
4. Τόνωση της επιχειρηματικότητας, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
Ο πελάτης αποτελεί σήμερα δύναμη μέσω της χρήσης των Media. Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να παρέχει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών την οποία θα προσλάβει ο πελάτης και θα την μετατρέψει σε εμπειρία. Το wifi με τη βοήθεια κινητού θα την διαδώσει. Πολλές οι χρήσεις που περνάνε μέσα από αυτό. Υπηρεσίας επικοινωνίας, πωλήσεις αγαθών, υπηρεσιών κλπ. Η ποιότητα του σήματος του wifi παίζει μεγάλο ρόλο και επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη.
Η τεχνολογία παράγει οικονομίες κλίμακας, από πολυτέλεια έχει γίνει ανάγκη. Τα πάντα εξαρτώνται από το διαδίκτυο. Σήμερα μια επένδυση πρέπει να στηριχθεί σε ένα ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ. Εκεί θα στηριχθεί η μελέτη συστημάτων ανάλυσης των δεδομένων, analytics, marketing..
Στη συνέχεια διάφοροι εισηγητές πήραν το λόγο και παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών τους τα οποία μόνο φωτογραφικώς μπορέσαμε να παρακολουθήσουμε.. και να σημειώσουμε πρόχειρα ειδικές πληροφορίες που αφορούν τους ξενοδόχους για την αξιοποίηση των δεδομένων που περνάνε μέσα από τα δίκτυα και μπορούν να ενισχύσουν το direct booking ή να κάνουν remarketing.
Από COSMOTE: Μία σημαντική μετάλλαξη της τουριστικής αγοράς παγκοσμίως που προέκυψε είναι η συμπεριφορά του αυθορμητισμού στις αποφάσεις. Δηλαδή στο παρελθόν οι Έλληνες χαρακτηρίζονταν από το στοιχείο αυτό, λόγω χαρακτήρα και άλλων λόγων και αποφάσιζαν τελευταία στιγμή το travel τους, τώρα και οι Ευρωπαίοι αποφασίζουν αυθόρμητα ταξίδια city brake σε άλλες χώρες και σε αυτό το trend τα smart phones συνέβαλαν πολύ. Το κινητό λοιπόν δίνει λύσεις, βλέπει ευκαιρίες. Αποτελεί αναντικατάστατο εργαλείο πλέον στα χέρια των χρηστών. Μία άλλη υπηρεσία που προσφέρεται τελευταία και που αφαιρεί πολύ κλασσικό φόρτο ειδικών προγραμμάτων, αποθήκευσης, λειτουργία προγραμμάτων και στοιχείων είναι ή λύση cloud.. σε πολλά ζητήματα..
Στα workshops του συνεδρίου αναπτύχθηκαν ειδικά θέματα όπως Direct Booking ZOOTTLE και Βook Οn Line Now από τις ανάλογες εταιρείες. Πρακτικές εφαρμογές τεχνολογίας που πλαισιώνουν τις κλασσικές μεθόδους επικοινωνίας και Marketing. Το σημαντικό είναι ότι με τη νέα τεχνολογία μπορεί ένα ξενοδοχείο να αυξήσει κατακόρυφα τις κρατήσεις αφού με ψηφιακό τρόπο αποκτά πρόσβαση σε e-mail επικοινωνίας με τον πελάτη. Παραδείγματα με εντυπωσιακά νούμερα παρουσιάστηκαν. Οι πελάτες καλούνται να απαντήσουν σε μία ερώτηση κλειδί κατά τη διάρκεια της παραμονής τους όπως "Υστερα από την εμπειρία σας μαζί μας εδώ θα συστήνατε το ξενοδοχείο μας σε δικούς σας ανθρώπους;" Στόχος η επίλυση προβλημάτων επί τόπου, η πρόληψη δηλαδή και η προσπάθεια επίλυσης. Remarketing with e-mail, remarketing with zoottle, remarketing with face book, remarketing with adwards. Μεγάλη η σημασία του story telling. Remarketing σε επισκέπτες μέσω cloud.
Θα συνεχίσουμε τις σημειώσεις αλλά με την παρατήρηση ό,τι για να τις αποκρυπτογραφήσει κάποιος πρέπει να τις συνδυάσει και με τις διαφάνειες και με άλλες λεπτομέρειες της παρουσίασης που δυστυχώς μας διαφεύγουν. Γιαυτό θα αρκεστούμε στην παράθεση αποφθεγμάτων περισσότερο..
- Πληροφορία + τεχνογνωσία = διάδοση της πληροφορίας σε περισσότερους κύκλους πελατείας (μικρόκοσμος)
- Παρέχω σύνδεση αλλά με ανταποδοτικό τρόπο (παίρνω έμμεσο όφελος, πουλάω, συλλέγω, καταχωρώ σε data base profile πελατών ώστε αργότερα να το αξιοποιήσω κατάλληλα πχ για direct bookinhg, to keep customer happy, to advise him, to script him positively, to resolve a problem during the stay με μεγάλη ταχύτητα. To response rate βλέπε booking com και expedia παίζει και αυτό το ρόλο του.
- Ευχές Πάσχα με ένα ωραίο story έθιμο παράλληλα καθολικού και ορθόδοξου Πάσχα φέτος (2017).
- Ευχές, χαιρετισμούς
- Προσφορές.
Και εδώ φίλοι μας κλείνουμε την σύντομη αναφορά σε αυτό event, το οποίο επέτρεψε σε πολλούς γύρω από το ξενοδοχείο να συναντηθούν, υπαλλήλους, στελέχη, τεχνολόγους, μηχανικούς, marketers, δημοσιογράφους, καινοτόμους επιχειρηματίες, φοιτητές (Μάριος) άλλους b2b (Γιώργος / accommodation) ξενοδόχους (Γιώργος Αγας), στελέχη ξενοδοχείων και διευθυντές και άλλους.
Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε την οργανώτρια εταιρεία και κυρίως τον κύριο Νόστο με τον οποίο είχαμε ιδιαίτερη κουβέντα και συμφωνία ό,τι "πρώτα ο άνθρωπος και ύστερα η τεχνολογία".
Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες καθώς και κάποια σημεία από τις ομιλίες που κατορθώσαμε να κρατήσουμε. Σίγουρα το περιεχόμενο του συνεδρίου θα εμφανισθεί στο διαδίκτυο.
Ο επικεφαλής της προσπάθειας Κύριος Κώστας Νόστος άνοιξε το συνέδριο.
Σήμερα στην ελληνική επικράτεια είναι καταγεγραμμένα 9.800 ξενοδοχεία και 800.000 ξενοδοχοϋπάλληλοι από την μία πλευρά και από την άλλη 6.000 επιχειρήσεις νέες τεχνολογίας με 300.000 απασχολούμενους. Άρα οι 2 αυτοί κλάδοι αποδείχνονται πυλώνες της εθνικής οικονομίας και το μείγμα τεχνολογία και τουρισμός εκρηκτικά πολλαπλασιαστικό.
Κάτι λοιπόν που έλειπε από την ενημέρωση των ανθρώπων των ξενοδοχείων αυτή η παρουσίαση έρχεται να καλύψει, προκειμένου οι επαγγελματίες και με τη βοήθεια της τεχνολογίας να προσαρμοστούν στις ανάγκες της πελατείας και να προσπαθήσουν να τις καλύψουν.
Η συμβολή από την πλευρά του ενημερωτικού site tornos news στην εκδήλωση αυτή ήταν αναγκαία και μεγίστη. Στο χαιρετισμό του ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Γιαννακάκης τόνισε τη σημασία των μέσων επικοινωνίας και της συμβολής τους στην ξενάγηση, τις αγορές, τις συγκοινωνίες κλπ. Η τεχνολογία πλέον βρίσκεται μέσα στα ξενοδοχεία και προ΄θέτει μεγάλη υπεραξία. Ξενοδοχείο και τουρισμός σήμερα σημαίνει άνθρωπος που θέλει να περάσει καλά και την χαρά αυτή θέλει να την μεταδώσει και στους δικούς του που σημαίνει επιτυχία δικιά μας.
Η Ελλάδα διαθέτει περιβάλλον, ομορφιές, πολιτισμό, γαστρονομία, παράδοση, χορούς, μουσική, γλέντια, διασκέδαση, φιλοξενία, στόχος λοιπόν είναι αυτά να διατηρηθούν ζωντανά και μεταδόσιμα και αυτό θα είναι το τελικό κέρδος και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδος.. μην ψάχνουμε για άλλα. Η όσμωση και η από κοινού δράση των 2 κλάδων θα δώσει τρομερά αποτελέσματα.
Στο χαιρετισμό του ο κύριος Τζιάλλας εκπρόσωπος του Υπουργείου Τουρισμού τόνισε ότι το Υπουργείο πλέον λειτουργεί ως ιδιωτικός τομέας και έχει να παρουσιάσει επιτεύγματα και καινοτομίες. Το 2017 αναμένεται να παρουσιάσει νέο ρεκόρ αφίξεων, αναμένονται νέες επενδύσεις και επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν. Το υπουργείο στις δράσεις έχει προτεραιότητα να βαθύνει την συνεργασία τους με την περιφέρεια, να δυναμώσει την διεθνή ταυτότητα της Ελλάδος, να διαμορφώσει ένα πιό φιλικό επιχειρηματικό πλαίσιο, να συνεργαστεί με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, να προβάλει και προωθήσει συστηματικότερα την Ελλάδα, να προσφέρει ποιοτικές ψηφιακές υπηρεσίες,, δράσεις, πρότυπες εφαρμογές, να σταθεροποιήσει την αγορά του τουρισμού με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών για την ανάπτυξη και τη χάραξη καλλιτέρων προοπτικών για την Ελλάδα.
Υπήρξε μήνυμα από τον κύριο Τσακίρη της Ένωσης ξενοδόχων Αθηνών και τον Παναγιώτη Οπλοποιό παρέμβαση με θέμα τους 4 άξονες Ψηφιακού Σχεδιασμού 2017-2020. Σημαντικά στατιστικά στοιχεία ψηφιακών αναζητήσεων ανέφερε ο εισηγητής όπως ότι στην ΕΕ παρατηρείται ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού 76% να αναζητά διαδικτυακές λύσεις, το 51% εξ αυτών να είναι για travel το 45% (εκ των 51(?) για Ελλάδα 44% για Ισπανία, 31% Ιταλία, Βρετανία, Γερμανία, Αμερική, ένα 38% εξ αυτών να μετακινείται με αερομεταφορές ένα 30% να αναζητεί διαμονή διαδικτυακά και ούτως κάθε εξής. Αυτά δε όλα σημαίνουν:
1. Διαδικτυακές δράσεις προβολείς και προώθησης του τουριστικού προϊόντος, αναδιάρθρωση των websites, καλλίτερη προσέγγιση, καλλίτερη προβολή και επανασχεδιασμό του ψηφιακού περιεχομένου.
2. Ψηφιακή εκπαίδευση για τον τουρισμό, ανταλλαγή εμπειριών, μείωση του κόστους εκπαίδευσης , ηλεκτρονική πύλη τουριστικής εκπαίδευσης, ψηφιακή βιβλιοθήκη.
3. Ψηφιακό Δίκτυο Τουρισμού με δεδομένα για τον Τουρισμό. Θα πρόκειται για ένα υπέρ δίκτυο για τον τουρισμό που θα μπορεί να δώσει άμεση πληροφόρηση και οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να λάβουν ευκολότερα αποφάσεις και να ορίσουν νέους στόχους.
4. Τόνωση της επιχειρηματικότητας, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
Ο πελάτης αποτελεί σήμερα δύναμη μέσω της χρήσης των Media. Ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να παρέχει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών την οποία θα προσλάβει ο πελάτης και θα την μετατρέψει σε εμπειρία. Το wifi με τη βοήθεια κινητού θα την διαδώσει. Πολλές οι χρήσεις που περνάνε μέσα από αυτό. Υπηρεσίας επικοινωνίας, πωλήσεις αγαθών, υπηρεσιών κλπ. Η ποιότητα του σήματος του wifi παίζει μεγάλο ρόλο και επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη.
Η τεχνολογία παράγει οικονομίες κλίμακας, από πολυτέλεια έχει γίνει ανάγκη. Τα πάντα εξαρτώνται από το διαδίκτυο. Σήμερα μια επένδυση πρέπει να στηριχθεί σε ένα ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ. Εκεί θα στηριχθεί η μελέτη συστημάτων ανάλυσης των δεδομένων, analytics, marketing..
Στη συνέχεια διάφοροι εισηγητές πήραν το λόγο και παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών τους τα οποία μόνο φωτογραφικώς μπορέσαμε να παρακολουθήσουμε.. και να σημειώσουμε πρόχειρα ειδικές πληροφορίες που αφορούν τους ξενοδόχους για την αξιοποίηση των δεδομένων που περνάνε μέσα από τα δίκτυα και μπορούν να ενισχύσουν το direct booking ή να κάνουν remarketing.
Από COSMOTE: Μία σημαντική μετάλλαξη της τουριστικής αγοράς παγκοσμίως που προέκυψε είναι η συμπεριφορά του αυθορμητισμού στις αποφάσεις. Δηλαδή στο παρελθόν οι Έλληνες χαρακτηρίζονταν από το στοιχείο αυτό, λόγω χαρακτήρα και άλλων λόγων και αποφάσιζαν τελευταία στιγμή το travel τους, τώρα και οι Ευρωπαίοι αποφασίζουν αυθόρμητα ταξίδια city brake σε άλλες χώρες και σε αυτό το trend τα smart phones συνέβαλαν πολύ. Το κινητό λοιπόν δίνει λύσεις, βλέπει ευκαιρίες. Αποτελεί αναντικατάστατο εργαλείο πλέον στα χέρια των χρηστών. Μία άλλη υπηρεσία που προσφέρεται τελευταία και που αφαιρεί πολύ κλασσικό φόρτο ειδικών προγραμμάτων, αποθήκευσης, λειτουργία προγραμμάτων και στοιχείων είναι ή λύση cloud.. σε πολλά ζητήματα..
Στα workshops του συνεδρίου αναπτύχθηκαν ειδικά θέματα όπως Direct Booking ZOOTTLE και Βook Οn Line Now από τις ανάλογες εταιρείες. Πρακτικές εφαρμογές τεχνολογίας που πλαισιώνουν τις κλασσικές μεθόδους επικοινωνίας και Marketing. Το σημαντικό είναι ότι με τη νέα τεχνολογία μπορεί ένα ξενοδοχείο να αυξήσει κατακόρυφα τις κρατήσεις αφού με ψηφιακό τρόπο αποκτά πρόσβαση σε e-mail επικοινωνίας με τον πελάτη. Παραδείγματα με εντυπωσιακά νούμερα παρουσιάστηκαν. Οι πελάτες καλούνται να απαντήσουν σε μία ερώτηση κλειδί κατά τη διάρκεια της παραμονής τους όπως "Υστερα από την εμπειρία σας μαζί μας εδώ θα συστήνατε το ξενοδοχείο μας σε δικούς σας ανθρώπους;" Στόχος η επίλυση προβλημάτων επί τόπου, η πρόληψη δηλαδή και η προσπάθεια επίλυσης. Remarketing with e-mail, remarketing with zoottle, remarketing with face book, remarketing with adwards. Μεγάλη η σημασία του story telling. Remarketing σε επισκέπτες μέσω cloud.
Θα συνεχίσουμε τις σημειώσεις αλλά με την παρατήρηση ό,τι για να τις αποκρυπτογραφήσει κάποιος πρέπει να τις συνδυάσει και με τις διαφάνειες και με άλλες λεπτομέρειες της παρουσίασης που δυστυχώς μας διαφεύγουν. Γιαυτό θα αρκεστούμε στην παράθεση αποφθεγμάτων περισσότερο..
- Πληροφορία + τεχνογνωσία = διάδοση της πληροφορίας σε περισσότερους κύκλους πελατείας (μικρόκοσμος)
- Παρέχω σύνδεση αλλά με ανταποδοτικό τρόπο (παίρνω έμμεσο όφελος, πουλάω, συλλέγω, καταχωρώ σε data base profile πελατών ώστε αργότερα να το αξιοποιήσω κατάλληλα πχ για direct bookinhg, to keep customer happy, to advise him, to script him positively, to resolve a problem during the stay με μεγάλη ταχύτητα. To response rate βλέπε booking com και expedia παίζει και αυτό το ρόλο του.
- Ευχές Πάσχα με ένα ωραίο story έθιμο παράλληλα καθολικού και ορθόδοξου Πάσχα φέτος (2017).
- Ευχές, χαιρετισμούς
- Προσφορές.
Και εδώ φίλοι μας κλείνουμε την σύντομη αναφορά σε αυτό event, το οποίο επέτρεψε σε πολλούς γύρω από το ξενοδοχείο να συναντηθούν, υπαλλήλους, στελέχη, τεχνολόγους, μηχανικούς, marketers, δημοσιογράφους, καινοτόμους επιχειρηματίες, φοιτητές (Μάριος) άλλους b2b (Γιώργος / accommodation) ξενοδόχους (Γιώργος Αγας), στελέχη ξενοδοχείων και διευθυντές και άλλους.
Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε την οργανώτρια εταιρεία και κυρίως τον κύριο Νόστο με τον οποίο είχαμε ιδιαίτερη κουβέντα και συμφωνία ό,τι "πρώτα ο άνθρωπος και ύστερα η τεχνολογία".
Και για μας και για πολλούς επαγγελματίες οι οποίοι έχουν μεγάλη εμπειρία στα ξενοδοχεία με χαρά αποδεχόμαστε την τεχνολογία και την εφαρμόζουμε αλλά αυτή δεν είναι πανάκεια και ο άνθρωπος βρίσκεται πρώτα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του επαγγελματία και του ξενοδόχου.
References:
Book On Line Now
t. +302109920411
m. +306942012004
m. kdoulas@bookonline.net
ZOOTTLE
gabriel.efstathiou@zoottle.com
t.306984538805
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου