Σελίδες

Καλωσορίσατε στο e-ξενοδοχείο μας. Δείτε πως δουλεύουμε τι προσφέρουμε με ποιους και πως συνεργαζόμεθα. Θεωρούμε ότι η κάθε λεπτομέρεια περί αυτού και η επανάληψη έχει σημασία. Οι φωτογραφίες του περιβάλλοντος είναι δικές μας. Το Nestorion Hotel το αγαπάμε και το αγαπάνε. Κυλήστε τη μπάρα των περιεχομένων να δείτε τη θεματογραφία σε πολλά επίπεδα όπως : operation, sales, business, social. Η θεματολογία του ξενοδοχείου Nestorion Hotel αποτελεί άριστο αντικείμενο σύναψης σχέσεων και διαδράσεων με στόχο την προσέλκυση νέας πελατείας. Εφ' εξής το μέλλον κάθε επιχείρησης βαδίζει παράλληλα με την διαδικτυακή πολυεπίπεδη προβολή της!

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Customized e-Marketing Mix for Nestorion Hotel Pendelis 8 Palaio Faliro Athens Attica Greece

I. E-Marketing Mix :

"SEO is dead as we know it. The old math of increased backlinks and stuffing keywords is now a target for Google to identify your site and bury it in the search results. SEO is no longer a math problem, it’s a human one. Social indicators are becoming key to ranking and link algorithms are being retired. It’s time for you to see the truth about SEO… and adjust accordingly" 
  1. 1 facebook Pages haw to be created
  2. 1 Press realease, 400+ words has to be written
  3. 1 Twitter channels has to be created
  4. 100 article Submission (2 unique article content *20 article directories)
  5. 2 Unique Article has to be written
  6. Customised Internet Marketing Proposal : Content marketing activities :
  7. Manual directory submission
II. Monthly Task and responsibilities :
  1. Anchor text diversity (not use of Exact keywords for backlinks).
  2. Bookmark real content to leading 100 Social Bookmarking sites as digg, delicious
  3. Distribute 5 post daily via Google + Blog Page
  4. Draft & submit 2 articles to Ezinearticles.com
  5. Get Natural backlinks by link worthy articles
  6. Increase twitter followers
  7. Enforce likes, shares, tweets, reddits, and 1+ in order to get natural backlinks
  8. Make 1 post per week on your blog
  9. Participate in Forum
  10. Submit your website to 10 leading Webdirectories as Dmoz.org
 III. E-Marketing Mix :
  1. Alt tag changes
  2. Competitor Analysis
  3. Google Analytics
  4. Google Webmaster tool
  5. Heading tag changes
  6. HTML Site Map
  7. Html to text ratio optimization
  8. Interlinking wherever required.
  9. Keyword density in site content.
  10. Keyword Prominence
  11. Keyword research/Analysis
  12. Meta tags/Title tag changes
  13. On-Page work activities "Follow only first month"
  14. Robots.Txt File creation Extra work activities
  15. XML site map and Submission in webmaster tool 
IV. E-Marketing Mix :
  1. Adwords - συμβουλευτική βάση (30/70)
  2. Ανάπτυξη δυναμικών χαρτών google, γραφικά σημεία και οδηγίες κατεύθυνσης.
  3. Ανάπτυξη κατάλληλης συμβατότητας σε smart phones και tablets.`
  4. Aύξηση της οργανικής αναζήτησης (70/30)
  5. CMS - Εφαρμογή διαχείρισης περιεχομένου
  6. CRM - Εφαρμογή διαχείρισης μαζικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων
  7. CRM ξενοδοχείου ή άλλου για αποστολή μαζικών e-mails και από gmail
  8. QR "Quick Response" (Γρήγορη Ανταπόκριση)
  9. QR New Media (video)
  10. Sales Mix / FIT (Free Independet Travellers) + Booking com
  11. Αξιοποίηση φωτογραφιών του ξενοδοχείου και του ευρύτερου περιβάλλοντος.
  12. Ενίσχυση των διαδικτυακών ανθρωπίνων σχέσεων πχ μέσα από blog, fb, google+
  13. Εφαρμογή παρακολούθησης Google Αnalytics - συμβουλευτική βάση
  14. Καταμερισμός ευθυνών
  15. Αρχιτεκτονική πληροφοριών (εικαστικά, ορισμός ενοτήτων, ορισμός περιεχομένου ανά ενότητα και ιστοσελίδα, ορισμός διαδράσεων ανά σελίδα, ορισμός περιεχομένου facebook) 
  16. Πρόσθεση άλλων πχ ρώσσικα στο site.  
  17. Στρατηγική επικοινωνίας 
  18. Σύνδεση με τα Social Media υποστήριξη και εκπαίδευση.
  19. Φιλικές φόρμες κρατήσεων και επικοινωνίας σε όλες τις σελίδες του ιστότοπου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου