Αποδείξτε καθημερινά ότι είστε ικανοί να διαχειριστείτε το σήμερα και το αύριο των προϊόντων της επιχείρησης τα δωμάτια και τις υπηρεσίες δηλαδή με τον καλύτερο τρόπο και να προκαλέσετε κερδοφορία.
Ο υπάλληλος της υποδοχής ταυτίζεται με τον οικοδεσπότη ή το ξενοδόχο και εκφράζει απόλυτα το πνεύμα και την πολιτική του και πασχίζει να εκπληρώσει τους στόχους του. Καθημερινά παλεύει να μην αφήσει κανένα δωμάτιο απούλητο, να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα στην καλλίτερη τιμή, να αποδώσει την αξία των προϊόντων του ξενοδοχείου στον καταναλωτή και να ισορροπήσει απόλυτα τα συμφέροντα αμφοτέρων. Είναι αυτό που λένε value for money.
Ο υπάλληλος της υποδοχής (salesman/saleswoman) είναι σχεδόν το πρώτο πρόσωπο που συναντά ο νεοεισερχόμενος επισκέπτης πελάτης του ξενοδοχείου και ο πρώτος υπεύθυνος συνομιλητής του. Γιαυτό πρέπει να διαθέτει σε βάθος γνώση του ξενοδοχείου και να είναι σε θέση να πουλήσει δωμάτια και υπηρεσίες. Η Υποδοχή λοιπόν μπορεί να διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο (on the spot) στις πωλήσεις των δωματίων και των υπηρεσιών του ξενοδοχείου. To άλλο κομμάτι του ρόλου ανήκει στο τμήμα πωλήσεων, για το οποίο θα μιλήσουμε άλλη φορά. Σημειώνουμε εδώ ότι η απώλεια διανυκτερεύσεων είναι χαμένο έσοδο γιατί έχει την ιδιότητα να μην αποθηκεύεται όπως τα στερεά προϊόντα.
Ο κύριος ρόλος της υποδοχής λοιπόν είναι διαθέτει τα δωμάτια του ξενοδοχείου (πώληση/διάθεση). Η πώληση των δωματίων on the spot / γίνεται με ήπιο τρόπο μέσα από την έντεχνη παράθεση των δυνατών χαρακτηριστικών των διαφόρων τύπων των δωματίων που ταιριάζουν στις ανάγκες του πελάτη, πχ "πολύ ωραίο δωμάτιο" με μπανιέρα" "με ευρύχωρη ντουζιέρα", "ήσυχο", "μακριά από το ανσασέρ", στο "πίσω μέρος", ένα "πιο ευρύχωρο δωμάτιο", "με ωραία διακόσμηση", "με φρούτα και νερό", με late check out, "με πρωινό".
Η προσπάθεια επικεντρώνεται στο να πωληθεί το κάθε δωμάτιο στην πιο σωστή για τον πελάτη τιμή και αυτή να είναι η μέγιστη για το ξενοδοχείο. Παραθέτουμε αριθμητικά ένα ένα τα δωμάτια ανά όροφο.
ΑΣΚΗΣΗ : Προσθέστε τα πλεονεκτήματα του κάθε δωματίου δίπλα στον κάθε αριθμό. Μετά αναδιατάξτε τα δωμάτια σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: Δίκλινα, μονόκλινα, οικονομικά, ήσυχα πίσω, με εξαιρετική θέα ή άλλα δικά σας κριτήρια. To Nestorion διαθέτει προς ενοικίαση 30 (τριάντα) προσεγμένα και εξαιρετικά καθαρά δωμάτια τα οποία εκτείνονται σε 4 ορόφους
Προϊόν : Δωμάτιο (δίκλινο) και τα γενικά χαρακτηριστικά του :
Παράλληλα και ανάλογα με τον πελάτη πρέπει να προβληθούν όλα τα μέσα και οι χώροι του ξενοδοχείου που ο πελάτης θα χαλαρώσει και θα ξεκουραστεί.
Το τμήμα της Υποδοχής θεωρείται το κέντρο επικοινωνίας, συντονισμού, αποφάσεων, σημείο αναφοράς και λύσης ζητημάτων που απασχολούν τον πελάτη. Ο πελάτης ανταλλάσει χρήμα (προκαταβολικά ή τμηματικά) με κατάλυμα και υπηρεσίες και εγκαθίσταται στο δωμάτιο και γενικότερα στο ξενοδοχείο. Για το τι δικαιούται άμεσα ή έμμεσα ενημερώνεται προφορικά για τα σπουδαιότερα και γραπτά ή ηλεκτρονικά για τις λεπτομέρειες. Στη συνέχεια ο πελάτης ίναι έτοιμος και ανάλογα με τις ανάγκες του να αξιοποιήσει κάποια ή όλα. Πολλές φορές ζητά και παραπάνω πράγματα που το ξενοδοχείο δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει ούτε καν να γνωρίζει. Αυτά πρέπει να τα αρνείται ευγενικά και με έντεχνο τρόπο ο υπάλληλος της υποδοχής. Ένα ευγενικό συγνώμη είναι αρκετό πολλές φορές να καταλάβει ο πελάτης ότι αυτό που ζητά είναι αδύνατο... Ωστόσο είθισται ο έμπειρος ξενοδοχοϋπάλληλος να γνωρίζει πολλά "πως και τι" και να εξυπηρετεί. Όπως είπαμε και παραπάνω προσπαθεί ό,τι πουλιέται να το προωθήσει ώστε η μονάδα να έχει όφελος. Οι Αμερικάνοι λένε και το τελευταίο τετραγωνικό εκατοστό του ξενοδοχείου πρέπει να είναι εκμεταλλεύσιμο.
Επίσης πρέπει να θέτει υπ' όψιν του πελάτη τις κρισιμότερος ηλεκτρονικές πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Εξ άλλου στην ξενοδοχειακή πραγματικότητα υπάρχει ένας κανονισμός με πολλές χρήσιμες λεπτομέρειες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πελατών και των ξενοδόχων. Αυτός είναι στην ουσία μία συμφωνία ή οποία πρέπει να τηρείται. Η συμφωνία αυτή εμπλουτίζεται με τα plus του κάθε ξενοδοχείου και τα plus που δίνει η ξενοδοχειακή νομοθεσία ανάλογα με την κατάταξη του κάθε ξενοδοχείου και τους εκσυγχρονισμούς της νομοθεσίας και την επικαιροποίηση λόγω ανταγωνισμού..
Οι πελάτες με διάφορους τρόπους προσπαθούν να αποκτήσουν μικρά προνόμια (και άθελά τους). Συχνά επίσης υπάρχουν διαμαρτυρίες για ασήμαντα πράγματα ή για άσχετα. Όλα αυτά τα προβληματάκια ο υπάλληλος με πολιτική του τα λύνει ή τα αποφεύγει. Χρειάζεται άλλωστε και μια κατάλληλη προετοιμασία μακροχρόνια πολλές φορές. Επίσης χρειάζεται ο κατάλληλος συντονισμός των εσωτερικών υπηρεσιών του ξενοδοχείου Υποδοχής - Προϊσταμένης - Καμαριέρας - Συντηρητή - Τραπεζοκόμου για την σωστή αντιμετώπιση, την διεκπεραίωση ή την αποκατάσταση ή την εξυπηρέτηση ή την καθαριότητα ή την συμπληρωματική εργασία που πρέπει να γίνει.
Ένας σύντομος διάλογος :
Ο υπάλληλος της υποδοχής ταυτίζεται με τον οικοδεσπότη ή το ξενοδόχο και εκφράζει απόλυτα το πνεύμα και την πολιτική του και πασχίζει να εκπληρώσει τους στόχους του. Καθημερινά παλεύει να μην αφήσει κανένα δωμάτιο απούλητο, να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα στην καλλίτερη τιμή, να αποδώσει την αξία των προϊόντων του ξενοδοχείου στον καταναλωτή και να ισορροπήσει απόλυτα τα συμφέροντα αμφοτέρων. Είναι αυτό που λένε value for money.
Ο υπάλληλος της υποδοχής (salesman/saleswoman) είναι σχεδόν το πρώτο πρόσωπο που συναντά ο νεοεισερχόμενος επισκέπτης πελάτης του ξενοδοχείου και ο πρώτος υπεύθυνος συνομιλητής του. Γιαυτό πρέπει να διαθέτει σε βάθος γνώση του ξενοδοχείου και να είναι σε θέση να πουλήσει δωμάτια και υπηρεσίες. Η Υποδοχή λοιπόν μπορεί να διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο (on the spot) στις πωλήσεις των δωματίων και των υπηρεσιών του ξενοδοχείου. To άλλο κομμάτι του ρόλου ανήκει στο τμήμα πωλήσεων, για το οποίο θα μιλήσουμε άλλη φορά. Σημειώνουμε εδώ ότι η απώλεια διανυκτερεύσεων είναι χαμένο έσοδο γιατί έχει την ιδιότητα να μην αποθηκεύεται όπως τα στερεά προϊόντα.
Ο κύριος ρόλος της υποδοχής λοιπόν είναι διαθέτει τα δωμάτια του ξενοδοχείου (πώληση/διάθεση). Η πώληση των δωματίων on the spot / γίνεται με ήπιο τρόπο μέσα από την έντεχνη παράθεση των δυνατών χαρακτηριστικών των διαφόρων τύπων των δωματίων που ταιριάζουν στις ανάγκες του πελάτη, πχ "πολύ ωραίο δωμάτιο" με μπανιέρα" "με ευρύχωρη ντουζιέρα", "ήσυχο", "μακριά από το ανσασέρ", στο "πίσω μέρος", ένα "πιο ευρύχωρο δωμάτιο", "με ωραία διακόσμηση", "με φρούτα και νερό", με late check out, "με πρωινό".
Η προσπάθεια επικεντρώνεται στο να πωληθεί το κάθε δωμάτιο στην πιο σωστή για τον πελάτη τιμή και αυτή να είναι η μέγιστη για το ξενοδοχείο. Παραθέτουμε αριθμητικά ένα ένα τα δωμάτια ανά όροφο.
ΑΣΚΗΣΗ : Προσθέστε τα πλεονεκτήματα του κάθε δωματίου δίπλα στον κάθε αριθμό. Μετά αναδιατάξτε τα δωμάτια σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: Δίκλινα, μονόκλινα, οικονομικά, ήσυχα πίσω, με εξαιρετική θέα ή άλλα δικά σας κριτήρια. To Nestorion διαθέτει προς ενοικίαση 30 (τριάντα) προσεγμένα και εξαιρετικά καθαρά δωμάτια τα οποία εκτείνονται σε 4 ορόφους
- 1ος όροφος : 8 (οχτώ) 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108
- 2ος όροφος : 8 (οχτώ) 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208
- 3ος όροφος : 8 (οχτώ) 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308
- 4ος όροφος : 6 (έξι) 401, 402, 403, 404, 405, 406
Προϊόν : Δωμάτιο (δίκλινο) και τα γενικά χαρακτηριστικά του :
- Όροφος και θέση στον διάδρομο και τον ορίζοντα.
- Εγκαταστάσεις, κρεβάτια, κομοδίνα, σόφα, γραφείο, εξοπλισμός
- Ιντερνέτ, μουσική, τηλεόραση, κανάλια δορυφορικά, pay ΤV
- Λουτρό, θερμό νερό
- Μπαλκόνι/εξοπλισμός
- Κλιματισμός/θέρμανση
- Ψυγείο/περιεχόμενα
- Καφέ - Μπαρ/
- Εστιατόριο (Αίθουσα πρωινών)
- Υποδοχή/
Παράλληλα και ανάλογα με τον πελάτη πρέπει να προβληθούν όλα τα μέσα και οι χώροι του ξενοδοχείου που ο πελάτης θα χαλαρώσει και θα ξεκουραστεί.
- Baby sitter/
- Beauty shop : BEAUTY CENTER κοντά στο Παλαιό Φάληρο/
- Delivery (Υπάρχει πλήρης πρόταση στην Υποδοχή του Ξενοδοχείου. Παρακαλώ καλέστε το 153 ή περάστε να πάρετε πρόταση, ευχαρίστως θα σας εξυπηρετήσουμε. Η επιλογή από καταλόγους δική σας, η κλήση από κινητό δική σας ή με χρέωση από την Reception. Συμβουλευτείτε τον κατάλογό του Bar Cafe NESTORION για τα ποτά σας με δωρεάν room service)
- Rent-a-car/ http://www.ansa.gr/ ANSA INTERNATIONAL/ service από 08.00-21.00/
Car rentals in Athens
27B Sygrou Ave
11743 - ATHENS - GREECE
Tel. +30 210 9243582,
210 9216355
Fax: +30 210 9216436
- Shopping center (cinema, cafe, bowling etc)
- Αρτοζαχαροπλαστεία
- Εστιατόρια,
- Ταβέρνες με μουσική
- Κουτούκια, ταβέρνες
- Μουσικά μεζεδοπωλεία, κουτούκια
- Πιτσαρίες, σουβλατζίδικα
- Κέντρα αθλητισμού, γυμναστική, κολυμβητήριο, κικ μπόξινγ κλπ.
- Κέντρα ψυχαγωγίας
- Μαρίνες (Floisvos)
- Μασάζ, χαλάρωση,
- Μέσα συγκοινωνίας λεωφορείο, μετρό, τραμ, τραίνο, πλοίο (Urban Transport)
- Νυχτερινά κέντρα (diogenis studio)
- Ξενάγηση (city tours)
- Πλαζ
- Πλυντήριο
- Πολιτιστικά Κέντρα, μουσεία
- Σινεμά (Village Cinema, Palaio Faliro)
- Σούπερ Μάρκετ, περίπτερο
- Ταξιδιωτικό Γραφείο, www.petas.gr/
- Ταχυδρομεία, courier
- Τράπεζα, τραπεζιτικό μηχάνημα
- Φαρμακείο
- Χάρτης πόλης (Google)
- Μπορώ να σας βοηθήσω;
- Επιτρέψτε μου να προτείνω / συνιστούμε
- Με συγχωρείτε ..
- Θα ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη..
- Μισό λεπτό παρακαλώ ..
- Θα σας παρακαλούσα ..
Το τμήμα της Υποδοχής θεωρείται το κέντρο επικοινωνίας, συντονισμού, αποφάσεων, σημείο αναφοράς και λύσης ζητημάτων που απασχολούν τον πελάτη. Ο πελάτης ανταλλάσει χρήμα (προκαταβολικά ή τμηματικά) με κατάλυμα και υπηρεσίες και εγκαθίσταται στο δωμάτιο και γενικότερα στο ξενοδοχείο. Για το τι δικαιούται άμεσα ή έμμεσα ενημερώνεται προφορικά για τα σπουδαιότερα και γραπτά ή ηλεκτρονικά για τις λεπτομέρειες. Στη συνέχεια ο πελάτης ίναι έτοιμος και ανάλογα με τις ανάγκες του να αξιοποιήσει κάποια ή όλα. Πολλές φορές ζητά και παραπάνω πράγματα που το ξενοδοχείο δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει ούτε καν να γνωρίζει. Αυτά πρέπει να τα αρνείται ευγενικά και με έντεχνο τρόπο ο υπάλληλος της υποδοχής. Ένα ευγενικό συγνώμη είναι αρκετό πολλές φορές να καταλάβει ο πελάτης ότι αυτό που ζητά είναι αδύνατο... Ωστόσο είθισται ο έμπειρος ξενοδοχοϋπάλληλος να γνωρίζει πολλά "πως και τι" και να εξυπηρετεί. Όπως είπαμε και παραπάνω προσπαθεί ό,τι πουλιέται να το προωθήσει ώστε η μονάδα να έχει όφελος. Οι Αμερικάνοι λένε και το τελευταίο τετραγωνικό εκατοστό του ξενοδοχείου πρέπει να είναι εκμεταλλεύσιμο.
Επίσης πρέπει να θέτει υπ' όψιν του πελάτη τις κρισιμότερος ηλεκτρονικές πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Εξ άλλου στην ξενοδοχειακή πραγματικότητα υπάρχει ένας κανονισμός με πολλές χρήσιμες λεπτομέρειες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πελατών και των ξενοδόχων. Αυτός είναι στην ουσία μία συμφωνία ή οποία πρέπει να τηρείται. Η συμφωνία αυτή εμπλουτίζεται με τα plus του κάθε ξενοδοχείου και τα plus που δίνει η ξενοδοχειακή νομοθεσία ανάλογα με την κατάταξη του κάθε ξενοδοχείου και τους εκσυγχρονισμούς της νομοθεσίας και την επικαιροποίηση λόγω ανταγωνισμού..
Οι πελάτες με διάφορους τρόπους προσπαθούν να αποκτήσουν μικρά προνόμια (και άθελά τους). Συχνά επίσης υπάρχουν διαμαρτυρίες για ασήμαντα πράγματα ή για άσχετα. Όλα αυτά τα προβληματάκια ο υπάλληλος με πολιτική του τα λύνει ή τα αποφεύγει. Χρειάζεται άλλωστε και μια κατάλληλη προετοιμασία μακροχρόνια πολλές φορές. Επίσης χρειάζεται ο κατάλληλος συντονισμός των εσωτερικών υπηρεσιών του ξενοδοχείου Υποδοχής - Προϊσταμένης - Καμαριέρας - Συντηρητή - Τραπεζοκόμου για την σωστή αντιμετώπιση, την διεκπεραίωση ή την αποκατάσταση ή την εξυπηρέτηση ή την καθαριότητα ή την συμπληρωματική εργασία που πρέπει να γίνει.
Ένας σύντομος διάλογος :
- Καλημέρα σας κύριε σε τι μπορώ να σας βοηθήσω;
- Καλημέρα σας θα ήθελα ένα δωμάτιο
- Μάλιστα κύριε μονό ή δίκλινο
- Χρειάζομαι ένα δίκλινο
- Δώστε μου ένα λεπτό παρακαλώ να δω τη διαθεσιμότητά μας. Δυστυχώς κύριε αυτή την στιγμή δεν υπάρχει δίκλινο δωμάτιο. Θα χρειαστεί να περιμένετε λίγο (λιγότερο από μια ώρα μία ώρα). Προβλέπεται να αναχωρήσει ένα στις 11.00
- ΟΚ νομίζω ότι μπορώ να περιμένω αν και δεν βλέπω τη στιγμή να αναπαυθώ
- Θα σας πείραζε να απολαμβάνατε ένα ζεστό καφέ με βουτήματα στην καφετερία του ξενοδοχείου;. Διαθέτουμε και ηλεκτρονική βιβλιοθήκη καθώς και internet γωνία. Μέσα στην περιήγηση σας στο διαδίκτυο σ' αυτή τη διεύθυνση θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για το ξενοδοχείο και την περιοχή. Είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να σας εξυπηρετήσουμε.
- Ευχαριστώ πολύ, θα περιμένω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου