Σελίδες

Καλωσορίσατε στο e-ξενοδοχείο μας. Δείτε πως δουλεύουμε τι προσφέρουμε με ποιους και πως συνεργαζόμεθα. Θεωρούμε ότι η κάθε λεπτομέρεια περί αυτού και η επανάληψη έχει σημασία. Οι φωτογραφίες του περιβάλλοντος είναι δικές μας. Το Nestorion Hotel το αγαπάμε και το αγαπάνε. Κυλήστε τη μπάρα των περιεχομένων να δείτε τη θεματογραφία σε πολλά επίπεδα όπως : operation, sales, business, social. Η θεματολογία του ξενοδοχείου Nestorion Hotel αποτελεί άριστο αντικείμενο σύναψης σχέσεων και διαδράσεων με στόχο την προσέλκυση νέας πελατείας. Εφ' εξής το μέλλον κάθε επιχείρησης βαδίζει παράλληλα με την διαδικτυακή πολυεπίπεδη προβολή της!

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Λίγο πριν την έξοδο του 2013 ["If you don't have a competitive advantage, don't compete." - Jack Welch] ή αλλιώς market you mix ή εξαφανίσου

Αν πάρουμε τις τελευταίες τριακόσιες εξήντα πέντε τελευταίες ημέρες του χρόνου υπό την ευρεία έννοια ο χρόνος και τις αναλύσουμε μελετώντας τα στοιχεία που έχουμε συλλέξει στα ηλεκτρονικά μας προγράμματα για τη δραστηριότητα ενός ξενοδοχείου θα οδηγηθούμε πιστεύω σε χρήσιμα συμπεράσματα. Ίσως θα πει κάποιος τα ξέρουμε από τα χειροπιαστά αποτελέσματα που προέκυψαν και την κατάσταση στην αγορά.. Ελαφριά αύξηση των εσόδων, τα έξοδα λίγο αδιευκρίνιστα, τα στατιστικά όχι επαρκεί λόγω έλλειψης λεπτομερειών και οι δείκτες αριθμητικοί, τεχνικοί και ανθρώπινοι θολοί...Πρέπει λοιπόν στη αυγή του καινούργιου χρόνου να υπάρξει ένας λεπτομερής προϋπολογισμός (πρόχειρος ισολογισμός) με έσοδα έξοδα ανά ομάδα, αριθμό πελατών, διανυκτερεύσεων, καταναλώσεων και δεικτών. Επίσης από νωρίς μέσα στον προηγούμενο χρόνο θα πρέπει να έχει καταρτιστεί το πλάνο marketing mix με τους στόχους, τις νέες αγορές και το προϋπολογισμό, τα νέα προϊόντα, τις ανακαινίσεις και ό,τι χρειάζεται να πάρει μια νέα πνοή το προϊόν.


Ένα άλλο στοιχείο που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι την εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί την υπόθεση της φιλοξενίας. Η τελευταία έχει τις απαιτήσεις της, τις παραδόσεις της, τους νόμους της δεξιότητες της. Οι άνθρωποι πρέπει συνεχώς να επανεκπαιδεύονται από μόνοι τους ή με την βοήθεια φορέων ώστε να είναι όσο το δυνατόν σύγχρονοι, μαχητικοί χρήσιμοι στη δουλειά τους και όχι σε κάποια στιγμή να θεωρούνται "αδεια μπουκάλια" Η υπόθεση της εκπαίδευσης αφορά όλους από τον πιό μικρό μέχρι τον πιό μεγάλο και όλοι πρέπει να δηλώνουν δέσμευση. Τα θέματά της δεν είναι τόσο πολλά και σύνθετα που είναι αδύνατο να καλυφθούν ωστόσο το κάθε μέλος της ομάδος πρέπει να αναλαμβάνει και ατομικά την ευθύνη της σωστής αναζήτησης κατάρτισης και εμπειριών. Παράλληλα κράτος και επιχειρήσεις να διαχειρίζονται δίκαια, με προοπτική και αξιολόγηση τις επιχορηγήσεις. Καλό και αποδοτικό 2014! Χρήστος Ρουμελιώτης, Παλαιό Φάληρο 30/12/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου