Good news! from Tornosnews.
Αμερικανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες θα επισκεφθούν μέρη στην Ελλάδα για να σχεδιάσουν εκδρομές και να ανακαλύψουν νέους προορισμούς, "κρυμμένα διαμάντια" για να τα προωθήσουν στην αμερικανική αγορά. "Θέλουμε", λέει ο κ. Robert Duglin, "οι Αμερικανοί να έρχονται και να μένουν στην Ελλάδα για αρκετές ημέρες". Υπάρχουν πολλοί λογοι για να επισκεφθούν την Ελλάδα: Μεταξύ άλλων είναι: κρουαζιέρα, ιστορία, διακοπές. Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό για τους Αμερικανούς και Ελληνοαμερικανούς.
Στο ερώτημα δημοσιογράφου τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να κερδίσει Αμερικανούς τουρίστες η απάντηση είναι:
Βελτίωση τουριστικών υποδομών, ισχυρό δίκτυο διανομής, ποικιλία προϊόντων, προτάσεις για διάφορα μέρη που μπορούν να επισκεφθούν οι τουρίστες , νέα προϊόντα, επιμήκυνση τη σαιζόν, «κρυμμένους θησαυρούς», άγνωστα μέρη κλπ.
Οι Αμερικάνοι πράκτορες με την επίσκεψή τους στην χώρα μας θα κάνουν νέους φίλους και θα ανταλλάξουν εμπειρίες. Θα ανοίξουν νέοι ορίζοντες επικοινωνίας με εκθέσεις, διαδικτυακά σεμινάρια, email broadcasts, φωτογραφίες κλπ.
Αμερικανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες θα επισκεφθούν μέρη στην Ελλάδα για να σχεδιάσουν εκδρομές και να ανακαλύψουν νέους προορισμούς, "κρυμμένα διαμάντια" για να τα προωθήσουν στην αμερικανική αγορά. "Θέλουμε", λέει ο κ. Robert Duglin, "οι Αμερικανοί να έρχονται και να μένουν στην Ελλάδα για αρκετές ημέρες". Υπάρχουν πολλοί λογοι για να επισκεφθούν την Ελλάδα: Μεταξύ άλλων είναι: κρουαζιέρα, ιστορία, διακοπές. Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό για τους Αμερικανούς και Ελληνοαμερικανούς.
Στο ερώτημα δημοσιογράφου τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να κερδίσει Αμερικανούς τουρίστες η απάντηση είναι:
Βελτίωση τουριστικών υποδομών, ισχυρό δίκτυο διανομής, ποικιλία προϊόντων, προτάσεις για διάφορα μέρη που μπορούν να επισκεφθούν οι τουρίστες , νέα προϊόντα, επιμήκυνση τη σαιζόν, «κρυμμένους θησαυρούς», άγνωστα μέρη κλπ.
Οι Αμερικάνοι πράκτορες με την επίσκεψή τους στην χώρα μας θα κάνουν νέους φίλους και θα ανταλλάξουν εμπειρίες. Θα ανοίξουν νέοι ορίζοντες επικοινωνίας με εκθέσεις, διαδικτυακά σεμινάρια, email broadcasts, φωτογραφίες κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου