Σελίδες

Καλωσορίσατε στο e-ξενοδοχείο μας. Δείτε πως δουλεύουμε τι προσφέρουμε με ποιους και πως συνεργαζόμεθα. Θεωρούμε ότι η κάθε λεπτομέρεια περί αυτού και η επανάληψη έχει σημασία. Οι φωτογραφίες του περιβάλλοντος είναι δικές μας. Το Nestorion Hotel το αγαπάμε και το αγαπάνε. Κυλήστε τη μπάρα των περιεχομένων να δείτε τη θεματογραφία σε πολλά επίπεδα όπως : operation, sales, business, social. Η θεματολογία του ξενοδοχείου Nestorion Hotel αποτελεί άριστο αντικείμενο σύναψης σχέσεων και διαδράσεων με στόχο την προσέλκυση νέας πελατείας. Εφ' εξής το μέλλον κάθε επιχείρησης βαδίζει παράλληλα με την διαδικτυακή πολυεπίπεδη προβολή της!

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Υποχρεώσεις υπαλλήλων και στελεχών του ξενοδοχείου Nestorion Hotel, Πεντέλης 8, Παλαιό Φάληρο πλησίον ΡΕΑ και Ωνασείου


  1. Blogs, portals, ηλεκτρονικές εφημερίδες ανακοινώσεις.
  2. Booking com : χειρισμός έξυπνων προσφορών για περιόδους χαμηλής πληρότητας τρεχούσης ή προβλεπομένης. Συνεχής προσπάθεια άντλησης κρατήσεων από αυτή την μηχανή. Συνεχής προσπάθεια άντλησης θετικών σχολίων. Ενίσχυση του brand δωματίων που προορίζονται για τους πελάτες αυτούς ώστε φεύγοντας να αφήσουν θετικά σχόλια στο booking com αλλά και στο trip advisor (βελτίωση του rate)
  3. Booking.com : Μελέτη της αγοράς για ένταση των πωλήσεων και διαμόρφωση κατάλληλων τιμών. Refundable and Non Refundable Prices. Sales Mix is necessary. FIT/
  4. Facebook : Ανάπτυξη και αξιοποίηση για τις PR, τις προσφορές σε περιόδους χαμηλής πληρότητας, τις γιορτές, τις ευκαιρίες και τις εκπλήξεις που προσφέρει το ξενοδοχείο. Δημιουργία album φωτογραφιών και περαιτέρω προβολή του ξενοδοχείου. Δημιουργία εκδηλώσεων και προβολή τους. 'Ενταση της εμπορικής του αξίας, Απαιτείται να θεωρηθεί ως επένδυση και το 2104 να προβλεφτεί διαφημιστική δαπάνη.
  5. Follow up επαφών που έχουν λάβει προσφορά και δεν έχουν στείλει πελάτες. 
  6. Follow up επαφών που έχουν λάβει προσφορά και έχουν στείλει πελάτες.  
  7. Follow up πελατολογίου ξενοδοχείου με συχνές διαμονές (τηλέφωνα, e-mails, fb) 
  8. Google analytics : Μελέτη και συμπεράσματα.
  9. PR :  Προγραμματισμός και υλοποίηση προγραμμάτων C2C, R2R, H2H KLP
  10. Sales Mix of Nestorion : Μεμονωμένοι : __  FIT : __  Booking.com : __
  11. Site Nestorion : Bελτίωση + Ρώσσικα.
  12. Αποστολή ευχών σε ονομαστικές εορτές, γενέθλια, επετείους, 1η του μήνα, του χρόνου, εποχές κλπ. σε πελάτες βάσει των μικρών ονομάτων, αξιοποίηση του ξενοδοχειακού προγράμματος της Reception, outlook, gmail, fb 
  13. Αποστολή νέων τιμών στους συνεργάτες, επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία κλπ. 
  14. Διάδοση (αποστολή) προσφορών με κάθε μέσο σε παλιούς και νέους πελάτες, εταιρείες κλπ. 
  15. Διάφοροι και φορείς Αθηνών και Επαρχίας και τυχαίως Branding & Sales
  16. Καθημερινό δελτίο αφίξεων αναχωρήσεων παραμονών (αριθμούς) 
  17. Μελέτη και εξαγωγή στατιστικών και συμπερασμάτων από τα φύλλα ποιότητας που συμπληρώνουν οι πελάτες (στατιστικά ανά μήνα πόσοι, τι λένε κλπ) καθώς και από booking.com, trip advisor κλπ Κωδικοποίηση των σχολίων.
  18. Μελέτη του πελατολογίου, χρέωση επαφών ξενοδοχείου και νέων επαφών σε αντίστοιχα στελέχη και ανάληψη πρωτοβουλιών. 
  19. Πρακτορεία Αθηνών γενικού τουρισμού : A2A Branding & Sales
  20. Πρακτορεία Γενικού τουρισμού επαρχίας eM2eM, Branding & Sales
  21. Προετοιμασία net τιμών και official για το 2014 και υποβολή στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο. 
  22. Προσφορά 3stay/2pay 
  23. Σημείωμα εσωτερικό με αριθμό εταιρικών πελατών, προσελεύσεων από νοσοκομεία και άλλες αξιοσημείωτες ομάδες επιχειρήσεων με e-mail κοινοποιήσεις. 
  24. Σύνδεση με expedia και άλλες αξιόλογες διεθνείς πλατφόρμες. 
  25. Συνεχής έρευνα υποψηφίων (εν δυνάμει) πελατών, εταιρικών και μεμονωμένων και αποστολή προσφορών και τιμοκαταλόγων Follow up και back up. Στόχος η προσέλκυση νέων πελατών από κάθε κατεύθυνση.
  26. Φορείς, σύλλογοι διάφοροι αποστολή προσφορών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου