Σελίδες

Καλωσορίσατε στο e-ξενοδοχείο μας. Δείτε πως δουλεύουμε τι προσφέρουμε με ποιους και πως συνεργαζόμεθα. Θεωρούμε ότι η κάθε λεπτομέρεια περί αυτού και η επανάληψη έχει σημασία. Οι φωτογραφίες του περιβάλλοντος είναι δικές μας. Το Nestorion Hotel το αγαπάμε και το αγαπάνε. Κυλήστε τη μπάρα των περιεχομένων να δείτε τη θεματογραφία σε πολλά επίπεδα όπως : operation, sales, business, social. Η θεματολογία του ξενοδοχείου Nestorion Hotel αποτελεί άριστο αντικείμενο σύναψης σχέσεων και διαδράσεων με στόχο την προσέλκυση νέας πελατείας. Εφ' εξής το μέλλον κάθε επιχείρησης βαδίζει παράλληλα με την διαδικτυακή πολυεπίπεδη προβολή της!

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ξενοδοχείο Nestorion Παλαιό Φάληρο κοντά στην Καλλιθέα, Συγγρού, 'Αλιμο, Νέο Φάληρο. Συνέντευξη με την ξενοδόχο-διευθυντή για τα δωμάτια και τη λειτουργία του ξενοδοχείου

Το ξενοδοχείο Nestorion βρίσκεται στο Παλαιό Φάληρο, Πεντέλης 8, τέρμα Συγγρού 387 στο Πλανητάριο από πίσω διαγωνίως. Το τηλέφωνο του ξενοδοχείου είναι +302109420820, τo site http://www.nestoriohotel.gr/ e-mail : info@nestoriohotel.gr Δείτε μέρος της δραστηριότητας του στο fb Nestorion Hotel http://tinyurl.com/oahzrsm ή g+. Σας περιμένουμε να σας εξυπηρετήσουμε οικογενειακά και να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε στο άλμπουμ είναι ακατέργαστες και αποτελούν άποψη του υπογράφοντος το κείμενο. Δεχόμαστε και παρατηρήσεις. Σκοπό έχουν να ενημερώσουν τον επισκέπτη πως παρουσιάζεται εναλλακτικά το ξενοδοχείο σε διάφορες φάσεις.


Πολλά πράγματα αλλάζουν καθημερινά. Αυτό συμβαίνει και στα ξενοδοχεία. Η ποιότητα των υπηρεσιών βελτιώνεται, οι εμπειρίες πολλαπλασιάζονται, οι εξυπηρετήσεις προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών προς το καλλίτερο και εσωτερικά και εξωτερικά. Καλό είναι λοιπόν να από καιρό σε καιρό να κάνουμε ένα refresh. Και νομίζουμε το fb μας δίνει μια άριστη ευκαιρία δημοσιοποίησης των θεμάτων που μας απασχολούν.

Θέλουμε λοιπόν θεματικά να "φανερώσουμε" μερικές εσωτερικές φωτογραφίες των δωματίων του ξενοδοχείου μας με τα μάτια μας και το απλό μας φωτογραφικό εργαλείο χωρίς φτειασιδώματα...

Θέσαμε τα παρακάτω ερωτήματα στην Διευθύντρια του Ξενοδοχείου Μ.Κ (Σεπ.2014) και σύντομα θα έχουμε τις απαντήσεις της.

Είστε η Διευθύντρια του Ξενοδοχείου..
1. Πως κατορθώνετε να έχετε όλους τους πελάτες ευχαριστημένους;
2. Τι έχετε να πείτε για εύκολους, δύσκολους, περίεργους πελάτες;
3. Ποιο είναι τα βασικά κριτήρια για την εξυπηρέτηση του πελάτη;
4. Τι παρέχετε στο πρωινό σας μπουφέ;
5. Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος σας;

Είστε και η Προϊσταμένη Ορόφων..
1. Τι έχετε να πείτε για την κατάσταση, καθαριότητα, εξοπλισμό, των δωματίων;
2. Ποιές κατευθύνσεις δίνετε στις καμαριέρες για την καθημερινή και τη γενική καθαριότητα;
3. Με ποιό κριτήριο επιλέγετε τα υλικά καθαριότητας;
4. Ο ιματισμός σε τι κατάσταση βρίσκεται;τον ανανεώνετε συχνά;
5. Ποιές είναι οι αρχές διατήρησης του δωματίου σε ετοιμότητα προς ενοικίαση;

Είστε και η Operation Manager του ξενοδοχείου..
1. Τι είδους δωμάτια διαθέτει το ξενοδοχείο;
2. Πως τα διαχωρίζετε;
3. Ποιές είναι προστιθέμενες αξίες που προσφέρετε;
4. Το ξενοδοχείο είναι επισήμως καταταγμένο στα 2 αστέρια. 'Έχετε κάτι να προσθέσετε σ' αυτό;
5. Τι στόχους έχετε για το ξενοδοχείο σας;

Είστε η Υπεύθυνη Κρατήσεων ελέγχετε τις κρατήσεις και ορίζετε τα δωμάτια..
1. Τι εγγυήσεις ζητάτε από ένα πελάτη για το κλείσιμο ενός δωματίου;
2. Που εστιάζετε την προσοχή σας κατά την κράτηση;
3. Τι κάνετε λίγο πριν την άφιξη;
4. Εισερχόμενος τουρισμός short stay (city break) ή εσωτερικός τουρισμός στο Παλαιό Φάληρο Αθήνα, Πειραιά Αττική;
5. Τι σημαίνει για σας πελάτης για ιατρικούς λόγους πχ ασθενής Ωνασείου, Εγκυμονούσα ή ετοιμόγεννη ή υπό ιατρική παρακολούθηση για γυναικολογική κλινική Ρέα;

Μπαίνουμε σιγά σιγά στη χειμερινή περίοδο..
Τι εύχεστε να κάνουν οι αρχές, το κράτος, η επικεφαλής του τουρισμού της χώρας;
Στο επόμενο οι απαντήσεις.. (4 φωτογραφίες)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου